Tack för kaffet -- vi hörs eller nåt?!

En blogg om livets alla snedsteg och roliga minnen.

Det sitter i ryggmärgen

Publicerad 2014-03-15 23:45:08 i Allmänt,

 
lördag 15 mars 2014 



Något jag är helt värdelös på är att ta komplimanger. Det är hemskt! Vad i hela hisingen ska man svara utan att verka kaxig eller otacksam? Jag är inte den som gärna svara med "detsamma" pga risken att behöva ljuga. Självklart, om jag känner detsamma säger jag det, men det händer ju inte direkt varje gång. Hur gör man?
 
I-Landsprom är intressanta
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Björling

Vi gör alla snedsteg i livet -- vissa fler än andra. Vi utsätter oss dagligen för situationer som vi vet kan leda till kaos eller något fantastiskt. Den här bloggen kommer inte göra dig visare, men den kommer få dig att dra på smilgroparna, bli generad, sucka, bli inspirerad och framförallt kommer du att känna igen dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela