Tack för kaffet -- vi hörs eller nåt?!

En blogg om livets alla snedsteg och roliga minnen.

Välkommen in i kaoset

Publicerad 2014-03-14 11:16:00 i Allmänt,

fredag 14 mars 2014


Jag lider dagligen av rädslan till att ta tag i "jobbiga" saker pga risken att fucka upp allting. Resultatet av det här blir ett skevt ekorrhjul med en liten ångest nerpackad i ryggsäcken. Nu undrar man ju säkerligen "vad i hela hisingen babblar hon om?" vilket är fullt förståeligt och även poängen. Behövde du inte tänka till har du hittat helt fel.

 

Välkommen in i mitt kaos, mitt så kallade liv. Ett liv som består utav jobb på ett modeföretag, mycket rödvin, många sena nätter i vimmlet, sökandet efter det som gör mig lycklig och sist men inte minst humor! Förbered dig på mycket oklara kommentarer och klockrena innlägg. I´m back in the game.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Björling

Vi gör alla snedsteg i livet -- vissa fler än andra. Vi utsätter oss dagligen för situationer som vi vet kan leda till kaos eller något fantastiskt. Den här bloggen kommer inte göra dig visare, men den kommer få dig att dra på smilgroparna, bli generad, sucka, bli inspirerad och framförallt kommer du att känna igen dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela