Tack för kaffet -- vi hörs eller nåt?!

En blogg om livets alla snedsteg och roliga minnen.

Vårsnö

Publicerad 2014-03-17 15:15:00 i Allmänt,

 
måndag 17 mars 2014


 
Vad hände där? Snö på ens lediga dag.Senast igår kunde man sitta ute och äta i solen och idag öser det ner vita flingor. Sverige i ett nötskal! En sådan dag man egentligen inte ens vill ta sig upp ur sängen. 
 
 
 
 
Annars då? Jo tack, jag ska nog kunna få denna dagen att bli lika meningslös som många tidigare. Ska författa ihop något storytellinganpassat brev och få tummen ur och ringa ett alldeles för sent samtal. Typiskt mig -- jag är livrädd för att ringa folk när det kommer till beslut och avslut. Något jag är ännu mer rädd för är att svara i telefon när numret är okänt :O Hemskt! hur klarade vi oss egentligen förr i tiden när vi inte hade nummerpresentatör på våra hemtelefoner?!? Knasigt det där när man tänker på att det inte var så längesedan. Att vi har varit med om en extrem utveckling i samhället. Haha tänk när man sitter där i sin gungstol om 60 år med barnbarnen runt omkring sig och berättar om den gamla goda tiden :D ojojoj... 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fröken Björling

Vi gör alla snedsteg i livet -- vissa fler än andra. Vi utsätter oss dagligen för situationer som vi vet kan leda till kaos eller något fantastiskt. Den här bloggen kommer inte göra dig visare, men den kommer få dig att dra på smilgroparna, bli generad, sucka, bli inspirerad och framförallt kommer du att känna igen dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela